svg-chess-rules svg-chess svg-dashboard finances svg-payment svg-register

Chess Shield

Problem dotyczący programów komputerowych wspomagających rozgrywkę szachową jest powszechnie znany. Silniki takie jak Stockfish, Houdini Chess Engine i wiele innych – stały się ogólnodostępne, a każdy użytkownik internetu może bez żadnego problemu zainstalować je na swoim komputerze lub urządzeniu mobilnym.

Portale internetowe umożliwiające partię szachowe online, takie jak chess.com oraz lichess.org – od dawna próbują rozpoznać, którzy z graczy korzystają z „wspomagaczy”.

Także i my zdajemy sobie z tego sprawę. Opracowaliśmy podobnie działający algorytm, w którym wszystkie partie podlegają wieloetapowej weryfikacji.  Jesteśmy przekonani, że nasz system ChessEngine 0.97 w istotny sposób poprawi poczucie bezpieczeństwa naszych użytkowników.

Przyjęliśmy koncepcję oznakowywania, a nie usuwania graczy którzy użyli silnika szachowego.  Takie podejście pozwala na całkowicie świadome podjęcie decyzji czy gracz chce się zmierzyć z graczem, który używa programu komputerowego.

Użytkownicy często tylko raz korzystają z przedstawionego wyżej silnika w celu zaspokojenia swojej ciekawości – stąd oznakowanie jest utrzymywane przez około 30 dni od momentu zarejestrowania takiego zdarzenia. Każde kolejne użycie silnika ponownie uruchamia oznakowanie na ten sam okres czasu.

Udostępniliśmy narzędzie służące do oznaczania graczy symbolem „nie lubię”, wówczas na liście użytkowników zalogowanych zostają oni oznakowani „czerwonym kółkiem”. Taki gracz nie może wysyłać zaproszenia użytkownikowi, który dodał go na ową listę. Chyba, że oznakowanie zostanie zdjęte – co jest oczywiście możliwe.

Szachiści to ludzie cechujący się żelazną logiką i myślimy, że zaproponowane rozwiązania swobodnej decyzji przypadną im do gustu.

Każdy, który poczuje się niesprawiedliwie dotknięty naszym oznakowaniem może złożyć stosowną reklamację, która wnikliwie rozpatrzymy.

Chess Shield

ChessSchield

Silnik szachowy to nic innego jak program komputerowy wykorzystywany przez człowieka w celu wykonania najbardziej optymalnego ruchu w danym momencie partii na szachownicy.

Problem jest znany na całym świecie. Nasi analitycy długi czas pracowali nad stworzeniem odpowiedniego algorytmu. Po każdej pojedynczej grze na naszej platformie zostaje ona dokładnie przeanalizowana przez nasz system ChesShield.

Taki gracz zostaje od razu oznaczony jako gracz, który użył silnika komputerowego. Dokładnie zadbaliśmy o to, by oznaczenia rzucały się w oczy. Dzięki naszej błyskawicznej analizie gry jesteśmy w stanie wykryć grę z użyciem silnika komputerowego – zaraz po jej zakończeniu.

Jeśli jesteś użytkownikiem, który nie chce rozgrywać gier z osobami używającymi silników możesz dodać ich do listy „nie lubię”. Dzięki temu możesz omijać ich szerokim łukiem.

Tak, uważamy, że każdy gracz ma prawo do naprawienia swoich błędów. Nasze oznakowanie gracza, który przynajmniej raz użył silnika szachowego widnieje na takim użytkowniku przez około 30 dni. Po tym czasie oznakowanie „gracza silnikowego” znika, o ile nie użyje go ponownie. Czas naliczany jest od ostatniego użycia programu.

Nasz system aktualnie działa w wersji 1.0. Jeśli uważasz, że zostałeś oznaczony niesprawiedliwie, skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona przez naszych ekspertów.

Wir verwenden Cookies!

Um die Nutzung unserer Website zu erleichtern und um sie an die Bedürfnisse unserer Nutzer anzupassen, verwenden wir Cookies. Read more

Accept
Accept